Administratie

Veel van onze cliënten kiezen ervoor om hun financiële administratie volledig aan ons uit te besteden. Wij zorgen ervoor dat de aangeleverde stukken per maand of per kwartaal tijdig worden verwerkt in ons financieel pakket en hiermee ontzorgen wij u als ondernemer.

Indien wij uw volledige administratie verwerken kunt u er voor kiezen om maandelijks of per kwartaal tussentijdse rapportages van uw onderneming op te vragen zodat u tijdig, indien noodzakelijk, uw onderneming kan bijsturen.

Een andere mogelijkheid is dat u zelf uw financiële administratie verwerkt. Wij kunnen dan per maand of per kwartaal de administratie beoordelen. Tevens zorgen wij er dan voor dat u een goede administratieve begeleiding krijgt.
Ook kunt u er voor kiezen om onze ervaren adviseurs op uw locatie uw boekhouding te verwerken of tijdens ziekte of andere langdurige afwezigheid van uw administratief medewerker als interim in te zetten.

Voordelen van het gebruik van ons financieel pakket:
Uw bankmutaties kunnen elke 24 uur automatisch worden verwerkt via de bankenkoppeling;
Inkoopfacturen (PDF en UBL) kunnen volledig automatisch geboekt en gematcht worden;
Verkoopfacturen kunnen elektronisch worden verzonden en volledig automatisch geboekt;
Wij kunnen ook uw facturering met uw logo voor u verzorgen vanuit ons financieel pakket. Hierdoor staan de verkoopfacturen direct in uw administratie;
Indien u dit wenst kunt u op elk gewenst moment uw financiële overzichten en rapportages bekijken.

Zoals u ziet kan uw administratie volledig aan uw wensen worden aangepast zodat u zich kunt richten op uw kern taak, ”ondernemen”.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen op fiscaal gebied? Bel dan met Wim Mulder (0598 324080) of vul het contactformulier in.